ЈАВНИ ПОЗИВ за подршку учествовању стартапа на међународној конференцији Slush 2025

1. Циљ јавног позива
Научно технолошки парк Чачак објављује Јавни позив за учешће стартапа у програму подршке за представљање на међународној стартап конференцији Slush 2025, која ће се одржати у Хелсинкију, Финска, 19–20. новембра 2025. године.
Циљ овог јавног позива је пружање свеобухватне подршке (стручне и финансијске) стартапима са територије Републике Србије који имају потенцијал за раст и излазак на глобално тржиште. Програм омогућава тимовима да се представе на једном од водећих светских догађаја намењен стартапима, инвеститорима и иновационим лидерима, значајно увећају своју видљивост на тржишту и повежу се са инвеститорима, партнерима и клијентима.
2. Коме је позив намењен?
Позив је намењен:
- Регистрованим привредним субјектима, не старијим од 6 година у тренутку пријаве;
- У већински приватном и властиштву држављана Србије;
- Стартапима који развијају иновативан производ, услугу или процес са потенцијалом за примену на глобалном тржишту
Програм је отворен за стартапе у различитим фазама развоја – од стартапа са валидираним минимално одрживим производом (MVP) до оних које су већ започели комерцијализацију свог производа, услуге или процеса и имају прве кориснике и приходе, налазе се у фази припреме за ширење на нова тржишта.
3. Шта програм конкретно омогућава?
Одабраним стартапима ће бити омогућена[1]:
- Финансијска подршка - трошкови превоза (авионске карте), улазнице за учешће на Slush 2025, трошкови смештаја за представникe стартапа.
- Стручна подршка за учешће на конференцији, укључујући менторску подршку за презентовање, припрему за умрежавање и наступ пред инвеститорима и партнерима.
[1] *искључиво према условима које дефинише организатор.
4. Услови учешћа
Сваки стартап има право да номинује једног представника који ће путовати у Хелсинки и активно учествовати у активностима конференције Slush 2025. Изабрани представник треба да буде особа која може веродостојно представити стартап, његову визију и производ/услугу/процес као и успоставити релевантне пословне контакте.
По завршетку конференције, стартап је у обавези да достави извештај о резултатима учешћа и потенцијалним пословним приликама које су произашле из истог.
5. Критеријуми за селекцију
Стартапи ће бити оцењивани према следећим критеријумима - иновативност и тржишни потенцијал производа/услуге/процеса, компетентност и искуство тима, досадашњи резултати, стратегија скалирања и релевантност учешћа на Slush конференцији за развој стартапа.
Предност ће имати: Стартапи који су чланови НТП Чачак (минимум 4 одабрана стартапа) и стартапи из иновационог екосистема Републике Србије
6. Пријава и рокови
Заинтересовани стартапи треба да попуне пријавни формулар.
Рок за подношење пријава је 2. јул 2025. године у 12:00.
7. Процедура избора
Након затварања позива, све пријаве ће бити проверене у складу са условима позива. Само комплетне и исправне пријаве биће узете у разматрање. Процес селекције спроводе запослени НТП Чачак, који ће одабрати 12 стартап компанија које ће након тога презентовати испред стручне комисија, која ће на основу дефинисаних критеријума одабрати 7 стартап компанија које ће учествовати на међународној конференцији Slush 2025.
Након избора стартапи ће бити обавештени са детаљним информацијама о даљим корацима.
8. Контакт
За све додатне информације, можете се обратити путем имејла: javni.poziv@ntpcacak.rs
"Подршка учествовању стартап компанија на међународној конференцији Slush 2025" реализује се у организацији Научно технолошког парка Чачак, уз подршку Министарства науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије.